Často kladené dotazy
Produkty, které jsou označeny "Skladem - ihned k odeslání", zasíláme dle zvoleného přepravce ještě v den přijetí objednávky do 12 hod. Následně doručení trvá 1-2 pracovní dny. Produkty označené "Skladem u dodavatele" jsou dodávány v rozmezí 4-5 pracovních dnů
Změnu obsahu objednávky není možné provést přímo ze zákaznického účtu. Kontaktuj naši zákaznickou podporu přes kontaktní formulář, telefonicky nebo emailem. Pokud objednávka ještě nebyla expedována, úpravu provedeme obratem.
Vůbec nevadí. Nachystej si prosím výrobní štítek stroje, dle kterého jsme schopni následně vyspecifikovat jakýkoliv náhradní díl na tvůj stroj. Více informací najdeš v sekci Jak nakupovat. Kontaktuj nás emailem, telefonicky nebo přímo v eshopu přes chat, případně na naší kamenné prodejně ve Zlíně.
Eshopové řešení není schopné pojmout všechny náhradní díly, které jsme schopni od jednotlivých výrobců dodat. Kontaktuj nás tedy prosím přes chat, telefonicky nebo emailem. Ideálně si nachystej výrobní štítek stroje. Požadovaný díl naceníme, sdělíme termín dodání a možnost platby za objednávku.
V případě chybně zadaného způsobu platby nebo nesprávně zvolené pobočky nás kontaktuj prostřednictvím kontaktního formuláře, mailu, telefonu nebo chatu. Potřebné změny v objednávce ti zajistíme bez zbytečného odkladu.
